top of page

Reklamácie

Ako mám postupovať pri reklamácii?

 
Reklamácia tovaru v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu www.pfb.sk. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, ....).


KONTROLA TOVARU PRI PRÍJME

Kupujúci pri osobnom prevzatí od predávajúceho skontroluje prevzatý tovar, jeho úplnosť a neporušenosť obalu.

Kupujúci pri prevzatí od dopravcu riadne a starostlivo skontroluje stav zásielky (najmä počet obalov, neporušenosť alebo poškodenie obalu) podľa dodacieho listu.

Kupujúci v deň prevzatia skontroluje úplnosť tovaru, najmä skontroluje obsah a počet položiek, ktoré by mal obsahovať. Akékoľvek nezrovnalosti je potrebné oznámiť predávajúcemu pri osobnom prevzatí na mieste, pri prevzatí od dopravcu ich zaznamenať do odovzdávacieho protokolu dopravcu, inak môže kupujúci odmietnuť zásielku prevziať. Nezrovnalosti je vždy možné nahlásiť e-mailom na adresu info@pfb.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára. V prípade prevzatia od prepravcu odporúčame navyše priložiť fotodokumentáciu poškodenia a obalu. Týmito opatreniami nie je dotknutá zákonná lehota na uplatnenie práv z vadného plnenia. Dodatočná reklamácia nekompletnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva na reklamáciu veci, ale dáva eshopu možnosť preukázať, že nedošlo k porušeniu kúpnej zmluvy.

Porušenie ochrannej plomby, informačného štítku alebo sériového čísla vystavuje kupujúceho riziku zamietnutia reklamácie, pokiaľ k poškodeniu nedošlo počas bežného používania. Plomby a sériové čísla sú neoddeliteľnou súčasťou tovaru a nijako neobmedzujú právo zákazníka používať tovar a zaobchádzať s ním v plnom rozsahu jeho určeného použitia.

Okrem toho sa záruka nevzťahuje na škody spôsobené (ak takáto činnosť nie je bežná a zároveň nie je zakázaná v priloženom návode na použitie):

  • mechanické poškodenie tovaru,

  • používanie tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú teplote, prašnosti, vlhkosti, chemickému a mechanickému prostrediu priamo určenému predávajúcim alebo výrobcom,

  • nesprávna inštalácia, manipulácia, prevádzka alebo zanedbanie tovaru,

  • poškodenie spôsobené nadmerným zaťažením alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,

  • škody spôsobené prírodnými živlami alebo zásahom vyššej moci.

Tieto obmedzenia neplatia, ak vlastnosti tovaru, ktoré sú v rozpore s vyššie uvedenými podmienkami, boli výslovne dohodnuté, vymenené alebo deklarované kupujúcim a eshopom pfb.sk, alebo ich možno očakávať vzhľadom na reklamu alebo obvyklé používanie tovaru.


Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.

Záručná doba pre:

  • Rezané a kvitnúce črepníkové rastliny je do 24 hodín od ich zakúpenia.

  • Stálo zelené črepníkové rastliny, menšieho vzrastu je do 3 dní od zakúpenia.

  • Stálo zelené črepníkové rastliny, väčšieho vzrastu je do 7 dní od zakúpenia.

 

Reklamovať je možné len tovar zakúpený  cez e-shop www.pfb.sk, alebo predajni.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.

Adresa pre vrátenie tovaru:

Roman Zimčák - Passion
Lermontovova 3
811 05 Bratislava

Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.
 

bottom of page